CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 22 november 2012

Geborduurd hart

Hallo allemaal!

Voor vandaag heb ik weer wat anders om te laten zien. Ik heb eindelijk dit hart afgemaakt, het was nog een UFO. In de Verenigde Staten noemen ze onafgemaakte handwerkjes UnFinished Objects, UFO dus. Ik vind het wel een leuke benaming. Ik probeer dingen altijd af te maken voordat ik met iets nieuws begin. Ik vind het het leukst als iets helemaal klaar is, dan kan ik er echt van genieten, als ik echt kan zien hoe mooi het geworden is. Maar dit was echt een regelrechte UFO.

Het borduren van dit hart had ik al heel lang klaar. De stof en het kant waren ook al op maat geknipt, maar het in elkaar naaien bleef er telkens bij. Ik had nog nooit echt iets in elkaar genaaid, dus ik durfde er niet eens aan te beginnen, bang dat ik het zou verpesten. Maar nu had ik alle moed verzameld en ik ben gewoon begonnen met naaien. En het is ook nog aardig gelukt, vind ikzelf. Klaar! Een UFO uit de weg geruimd. Nu staat het hart te pronken op mijn kastje. Nog even, want hij is eigenlijk bedoeld als cadeautje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten