CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 22 oktober 2012

Drie op een rij

Afgelopen zaterdag was het huwelijk van mijn neef en zijn (nu dus) vrouw. Nu kan ik ook de kaart die ik voor hun beide heb gemaakt, hier laten zien. Ik heb voor deze kaart de mooie vierkante Creatable van Petra van Dam gebruikt. Die is ook heel mooi te gebruiken, gewoon alle drie stansjes uitstansen en opstapelen en je hebt een hele mooie kaart! Met weer een zelfde bosje bloemen erbij als bij mijn vorige huwelijkskaarten.


Ik heb voor deze kaart wel iets andere kleuren gebruikt. Ik heb gewoon wit papier in verschillende soorten gebruikt, namelijk perkament papier en Brilliant papier van Papicolor. De geëmboste gedeeltes en de randjes heb ik beïnkt met goudkleurige stempelinkt, waardoor de kaart direct een veel warmere uitstraling krijgt. De uitnodigingskaart was ook in deze tinten en dan wil ik mijn kaart natuurlijk ook zo maken. En ik had het helemaal goed, want haar bruidsjurk was ook in wit met goud en de bedankjes ook, dus de kaart moet toch wel bij hun in de smaak vallen.

Groetjes Baukje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten