CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 3 juni 2013

Weer eens een berichtje.... Ik besta nog!

Het is hier erg stil..... Ik ben erg druk bezig met een project, wat trouwens niets met knutselen te maken heeft. Hierover komt later wel meer nieuws, als het zover is.
Aan knutselen kom ik nu niet veel toe, als ik af en toe iets kan doen, ben ik alweer blij. Ik heb gelukkig weer een scrapkaartje afgekregen en dat wil ik wel graag even laten zien.


De stempel is een Bambini van Leane Creatief. Ze is heel druk bezig in haar bloementuin en daar komen ook al vlinders op af, heerlijk om zo bezig te zijn.
Het dessinpapier is ook van Leane. Het borduurpatroon komt van een mallensetje van Marianne Design. In het midden heb ik een bloem gemaakt met de nieuwe bloemenstickers van Leane. Eromheen zitten nog wat blaadjes van Memory Box.


De binnenkant van de kaart heb ik nog wat opgeleukt met wat restjes papier. Ik bewaar zelfs de kleinste snippers, omdat dat altijd handig kan zijn om te gebruiken. Ik ben zo zuinig als het maar kan. Maar je kunt er dus nog wel hele leuke dingen mee doen. Is toch leuk om zo een wens en de afzender in de cirkels te schrijven? Bedankt voor dit leuke idee, Wybrich.

Waar ik trouwens wel iets meer tijd voor heb, is haken. Als ik 's avonds uitgeteld weer op de bank zit, is het heerlijk om even een klein haakwerkje in handen te hebben. Kan ik toch nog even wat doen.


Deze twee hier heten Jut en Jul. Het beertje had ik al een tijdje geleden gemaakt. Het konijntje ook, maar ze lag helaas nog in onderdeeltjes in een zakje. Nu heb ik gelukkig toch weer de moed gevonden en ik heb haar in elkaar genaaid. Kunnen ze gezellig met hun tweetjes zitten te kletsen.
De patroontjes zijn te vinden bij garnstudio, een hele leuke website met heel veel mooie brei- en haakpatronen.

Tot gauw, hopelijk ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten