CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 4 juni 2012

Baby Tilda

Soms krijg je heel mooi nieuws te horen. Dat er een kleintje op komst is.... Met de gedachte aan dat kleintje heb ik dit kaartje gemaakt. Het kleintje kan natuurlijk ook een jongetje zijn en als het bijna zover is dat het kleintje geboren zal worden, zal ik een heel speciale kaart maken. Maar dit kaartje werd wel extra lief en zoet door die blije gedachtes aan dit nieuwe leven.


De stempel is Baby Tilda, zo'n snoezig meisje! Ik heb haar ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden op het Papicolor Stempelkarton. Ik vind dit papier toch wel heel fijn werken.
Het dessinpapier komt uit het blok Kitchen Garden van Tilda. Het geruite papier is geponst met de randpons Eyelet Lace van Martha Stewart. Verder zit in het midden de Creatable lijst van Eline.


Ook zit er een mooi rozenboeketje op, gemaakt van de Creatable Flower Set, gestanst uit koffiefilterzakjes. De blaadjes erachter zijn de Tender Leaves van Memory Box.


Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden en ben benieuwd naar reacties.

Groetjes Baukje

1 opmerking:

  1. Hallo Baukje,
    Wat een prachtig kaartje!! Ik ben ook maar even volger van je geworden.Kom je ook eens bij mij kijken?

    http://kreaasjesfansimone.blogspot.nl/

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen