CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 1 november 2011

Vintage kerstkaart

Het is al een hele tijd geleden dat ik iets nieuws heb laten zien, maar ik had het erg druk met mijn werk. Daardoor had ik weinig tijd om te knutselen. Vandaag wil ik graag deze vintage kerstkaart laten zien. Op deze kaart heb ik een gedeelte van een Star Collection mal (PD0006) van Marianne design gebruikt. Het knipvel is ook van Marianne Design, net zoals het papier en het stempeltje rechts onderin. Met deze kaart wil ik graag meedoen op het challenge blog. Toen er nog een kaart-van-de-maand wedstrijd op de oude website van Marianne design was, durfde ik nooit mee te doen, omdat je de kaart op moest sturen en er altijd zulke prachtige kaarten werden gemaakt. Dan zou ik toch nooit kunnen winnen. Nu is de drempel veel lager en ga ik het ook eens proberen. Ik vind het wel jammer dat we niet meer kunnen stemmen op de mooiste kaart, want dat deed ik altijd graag. Iedereen heeft nu gelijke kansen. Op zich is dat wel eerlijk, maar ik hoop dat het ooit weer verandert.

3 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart heb je gemaakt!
    leuke details!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    MD designteam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen